03/12/2025

Project Assistent S&O

Type Contract

Airconditioning

Parttime | Fulltime

32-40 uur per week

Standplaats

Meerkerk

Medewerkster van de financiele administratie met een laptop op het bureau

Vacature

Project Assistent S&O

Zorg jij voor overzicht en structuur binnen het team? Vind jij het leuk om administratieve processen soepel te laten verlopen en werk je graag in een technische omgeving? Dan zoeken wij jou!

Als Project Assistent ben je het centrale aanspreekpunt en verbind jij onze klanten, monteurs en contractverantwoordelijke, zodat alles soepel verloopt. Je combineert administratieve taken met het voorbereiden en coördineren van service- en onderhoudswerkzaamheden aan airconditioninginstallaties. Je krijgt de vrijheid en eigen verantwoordelijkheid om deze rol in te vullen.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het administratief ondersteunen van projecten en serviceopdrachten
  • Het opstellen, controleren en verwerken van werkbonnen, offertes en rapportages
  • Het plannen en voorbereiden van werkzaamheden voor monteurs
  • Het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers
  • Het signaleren van knelpunten en proactief meedenken over verbeteringen
  • Het zorgen voor een correcte en tijdige administratieve afhandeling

  • Jij bent nauwkeurig, gestructureerd en houdt van overzicht
  • Jij bent proactief en neemt verantwoordelijkheid voor je werk
  • Jij bent communicatief sterk en werkt vanuit vertrouwen
  • Jij bent digitaal vaardig en leert snel nieuwe systemen
  • Jij hebt een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve of technische richting
  • Jij hebt bij voorkeur ervaring met ERP-systemen en projectadministratie

  • Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid
  • Een werkomgeving waarin vertrouwen en ontwikkeling centraal staan
  • Wekelijkse broodje voor de lunch van onze eigen kok
  • En natuurlijk: een enthousiast team waar je elke dag met plezier mee samenwerkt!

Je begint de dag met een kop koffie en een kort overleg met het serviceteam. Daarna ga je aan de slag met het verwerken van aanvragen, het opstellen van offertes of het beantwoorden van vragen van collega’s of klanten. Je houdt de administratie netjes bij en zorgt dat rapportages op tijd worden verstuurd. Geen dag is hetzelfde, maar jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel blijft draaien.

Bij Schilt vind je het beste van twee werelden. De kansen om de techniek én jezelf uit te dagen liggen voor het oprapen. Ondernemen, verantwoordelijkheid dragen en dagelijks bezig zijn met projecten die impact hebben: bij ons vind je het allemaal.

Tegelijkertijd ben je onderdeel van het netwerk van VINCI Energies, met 74 zelfstandige Business Units verspreid over Nederland. En toch voelt de VINCI Energies organisatie heel lokaal aan. Hoe dat komt? Schilt in Meerkerk vormt je thuisbasis. Een plek met een sterk teamgevoel, waar geluisterd wordt naar jouw ideeën en waar iedereen elkaar persoonlijk kent. En naast deze thuisbasis is er nog een heel netwerk van collega’s van VINCI Energies om mee te sparren!

Meer informatie?

Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct: we maken graag kennis met je. Ben je geïnteresseerd in deze baan, maar heb je nog vragen? Neem dan vooral contact met ons op, wij denken graag in kansen en mogelijkheden en gaan graag het gesprek met je aan!

Corniels van Diggele HR business partner

Contact

Heb je interesse of vragen? Neem direct contact op met onze HR Business Partner Corniels van Diggele via
06-11383512 of mail naar  werken@schiltbedrijven.nl. We horen graag van je!